Doprava

Autobusová, vlaková i letecká doprava

Projekt Click4Sky mění strategii

Napsal admin • Čer 9th, 2010 • Rubrika: České aerolinie (ČSA)


Projekt Click4Sky mění svou strategii a opouští dosavadní model jednotných cen pro všechny destinace. Cena letenky nyní bude určována dynamickým způsobem, a to na základě výpočtu nového modelu podle aktuální poptávky a parametrů cesty. Nová segmentace trhu a cen Click4Sky vychází především z vývoje na lokálních trzích. Nově si teď také cestující budou moci u Click4Sky vybrat téměř ze sedmdesáti destinací.

Změny odráží posun v přístupu segmentace zákazníků mateřské společnosti. Nová cena bude generována podle několika kritérií, jako jsou poptávka, datum a čas odletu, výchozí a cílová destinace či vzdálenost cesty. „Nadále už nebude platit jednotný tarif letenku. Nový systém odráží aktuální poptávku cestujících a především umožňuje pružně reagovat na veškeré tržní anomálie,“ uvedl Tomáš Holan, ředitel útvaru Revenue Management Českých aerolinií.

Uvedené novinky, včetně rozšíření destinací z původních 38 na 64, si kladou za cíl oslovit mnohem širší spektrum zákazníků a nabídnout jim šanci na nákup letenky za výhodnou cenu. Ta může být v některých případech i nižší než doposud. „Ve své době měl projekt jedné ceny své opodstatnění. Nyní jsme stáli před aktuálním rozhodnutím, kam Click4Sky posunout. Z několika alternativ zvítězila cesta segmentace trhu a změny přístupu k zákazníkům,“ komentuje rozhodnutí Philippe Moreels, viceprezident pro prodej, marketing a ekonomiku Českých aerolinií a místopředseda představenstva společnosti, který změny ve strategii projektu Click4Sky inicioval.

Novinky u Click4Sky začnou platit od 1. prosince letošního roku. Cestujících s již zakoupenými letenkami se zmíněné změny nijak nedotknou. Pro zjednodušení systému objednávek budou od stejného data propojeny také rezervační portály Click4Sky a Českých aerolinií.


Štítky:

admin je
Email na autora | Všechny články od admin

Komentáře k článku